Special

Då va det helg igen. Har inte varit på skolan sen i tisdags. Eller jag var på skolan i onsdags men enbart för att göra ett prov sen stack jag hem igen. Har inte känt mig värst pigg och huvudet har känts tungt och det gör ont =/ Det kommer och går dock. Har inte haft ont i huvudet på hela morgonen men nu kommer det smygande.
Tror det blir en treo efter att jag tagit en dusch.

Jag va till veterinären igår med Siri. Hon kliar sig ju så förbaskat. Men dom verkade inte riktigt veta vad det kan vara. Hon hittade inge fel på vovve. Bara att hon var lite röd i öronen (vilken kan vara en förklaring varför hon kliar sig så runt öronen och huvudet). Såret på nosen kan kanske vara kroniskt, men hoppas inte. Nu har hon iaf fått nå droppar mot eksem som vi ska smörja med på både nos och i öron 2ggr per dag. Hoppas det blir bättre, annars blir det tillbaka till veterinären och då ska dom ta prover för då misstänker dom nån sjukdom, kanske allergi.

För att återgå till att det faktiskt är fredag, fast det inte känns så riktigt. Jag diggar massa pepplåtar idag. Den här låten älskade jag i högstadiet. Den är bra =)



Ha en riktigt mysfredag! själv blire middag och sen fika hos älsklingens farmor och farfar och sen kanske en film. Blir en luuugn fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0