beslutsångest.

Jag borde ha bestämt mig redan vid det här laget (i måndags), men vi börjar ju med praktiken i höst. den 16:e augusti ska jag ha min första praktikdag och jag vet fortfarande inte vart jag ska vara, men jag har verkligen funderat på att vara på Bjurholms blommor och begravningsbyrå. Två i klassen har varit där nu i vår och dom trivdes jättebra. Jag skulle kunna bo hos min farmor som bor alldeles där i närheten och kanske kan jag fara hem nån dag i veckan också eftersom tiden är 8.30 till 16. Vi har ju två veckor och det går ju fort. Men skulle vara skönt och komma bort från stan ett tag faktiskt. visserligen far jag hem på helgen men ändå. Tror farmor skulle tycka om mitt sällskap =)

Jag längtar till stugan just nu.


Kom just på mig själv att sitta och lyssna på fotbolls vm's sändning i p3..usch! hela 13 minuter har jag lyssnat...nu blir det spotify istället

Hittade just Daniel Adams-Ray debut singel på youtube. Äntligen fick jag höra den.. Detta gillar jag =)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha! Jag kom också på mig själv med det, men jag hann till och med lyssna i hela 18 min, sen fick jag panik!

2010-06-17 @ 15:10:55
URL: http://linneaosd.blogg.se/
Postat av: Madde

hahaha! ja alltså jag fick lite panik också.

2010-06-17 @ 20:25:51
URL: http://fizzycherrycola.blogg.se/
Postat av: Nina

va kul me praktik :) tycker absolut du ska fara till bjurholm din farmor lär ju bli överlycklig att du kommer å bor me henne 2 veckor :D hoppas allt e bra kram

2010-06-17 @ 21:34:33
Postat av: Madde

ja men precis! ska bli kul. Jo farmor blir alltid så glad då man hälsar på. Tänk då att få ha barnbarnet i två hela veckor =))

2010-06-17 @ 22:14:55
URL: http://fizzycherrycola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0